Portem uns dies fent activitats sobre la Diada de Sant Jordi.
Aquesta Festa és màgica per a nosaltres, doncs expliquem i teatrealitzem la Llegenda, hem après la poesia de la Montse Ginesta de “El cavaller enamorat”, hem pintat diferents dibuixos dels personatges, hem cantat i dramatitzat cançons i hem aprofitat la diada per treballar el puntillisme. Hem decorat un punt del llibre amb composició de punts, utilitzant els gomets que prèviament hem comptat, classificat per colors i observat el tamany. Ens ha quedat molt bonic i el podem utilitzar amb els contes que comprem a la parada que muntaran l’alumnat de CS a la plaça de l’Ajuntament, el proper dijous 23 d’abril.
A l’abril llibres i roses mil!
BONA DIADA a tothom❤️






