MINIATLETISME 2023

El passat 28 d’octubre amb la jornada de miniatletisme va quedar  inaugurada la temporada de les Escoles Esportives Municipals de Lleida.

L’objectiu és organitzar de forma no competitiva una trobada on els participants,  puguin gaudir de les proves d’atletisme adaptades a les seves edats, d’aquesta manera promocionar l’atletisme a nivell escolar, així com donar la possibilitat de realitzar diferents disciplines atlètiques que pel seu requeriment tècnic i de material seria molt complicat realitzar a les escoles.

Aquesta trobada està adreçada a nens i nenes de cicle inicial i mitjà d’educació primària de les escoles de la ciutat (ZER de l’Horta de Lleida inclosa), amb un format lúdic que complementa la seva finalitat amb jocs alternatius a la zona de gespa de la Pista Municipal d’Atletisme.

La nostra escola  hi va estar representada per nens i nenes de cicle inicial (Ares, Pol, Olivier i Martí) i mitjà (Clara).