DIA DE LA PAU 2021

Com cada curs, als vols del 30 de gener (dia internacional de la Pau i la no violència).

A la nostra escola ens agrada recordar els valors que ens permeten viure amb convivència. Aquest curs ens centrem en el valor del RESPECTE.

Per tal de poder reflexionar sobre aquest tema, hem llegit i treballat el llibre titulat ” LOS CINCO DESASTRES” de Beatrice Alemagna.

Per si no coneixeu la història, us convidem a descobrir-la…

Hem aprés que per conviure hem de respectar les diferències i que tots, d’alguna manera, som desastres; malgrat tot, igual que els personatges de la nostra història, tenim les nostres virtuts.

Hem fet una exposició dels nostres desastres particulars per tal d’ensenyar-los a la resta de companys de l’escola. Mireu quina exposició més emocionant!!!

Quan hem arribat a la classe ens hem trobat el berenar… però sabeu què?

ERA UNA BERENAR DESASTRÓS!!!

Ens ho hem passat genial!!!