Expressió escrita – La poesia i la carta
Durant aquest 3r trimestre hem estat treballant a les classes d’expressió escrita la poesia i la carta. Per una banda, els alumnes de 3r han elaborat una poesia en homenatge a un dels animals més populars en aquestes èpoques de calor. De ben segur que tots i totes en teniu algun exemplar a casa vostra! […]
Expressió escrita – La poesia i la carta Llegeix més »












