SORTIDA TARDOR PARC DE L’AIGUA

El dimecres 29 d’octubre, l’alumnat de 4t , vam anar d’excursió al “ Parc de l’Aigua” per estudiar i observar els arbres. Hi vam estar tot el matí. Vam aprendre que al 2003 el van inaugurar, i que els arquitectes Daniel Navas i Neus Soler van fer dues escultures que representen els arbres a l’hivern.

La vegetació del parc té arbres i alguns arbustos. Entre els arbres vam veure que hi ha unes 10 classes diferents, abans n’hi havia onze però l’avet el van talar. Solament vam veure dos espècies autòctones , el xiprer i l’olivera. També hi ha :un om, tres cedres, tres lledoners, vuit xiprers, vuit liquidàmbars … Els més abundants són els liquidàmbars i els xiprers.

Abans de marxar vam agafar fulles, n’hi havia moltes i molt boniques. A la tarda vam fer una activitat plàstica de barrejar pintures  per aconseguir els colors de la tardor i ens va quedar molt bonic.

A la primavera hi tornarem!!!

Ares – Laia

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut