L’ALUMNAT DE 1r TREBALLEM “ELS PLÀSTICS”
Durant aquest 2n trimestre tota l’escola hem fet un projecte comú, “ELS PLÀSTICS”, per treballar i tractar aquesta problemàtica que afecta a tot el nostre planeta. L’alumnat de Cicle Inicial vam iniciar el nostre projecte amb un taller. Ens van donar molta informació sobre el tema i vam observar imatges sobre l’impacte dels plàstics en […]
L’ALUMNAT DE 1r TREBALLEM “ELS PLÀSTICS” Llegeix més »


