Portada

APADRINAMENT LECTOR CICLE INICIAL- CICLE SUPERIOR

Amb la tornada a la normalitat, retorna l’APADRINAMENT LECTOR entre l’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Superior. Concretament, sisè apadrinarà segon i cinquè apadrinarà  primer. D’aquesta manera, cada alumne de Cicle Inicial (fillol) tindrà un o diversos padrins de Cicle Superior. Setmanalment compartiran un moment per descobrir plegats el món màgic de la lectura. Abans

APADRINAMENT LECTOR CICLE INICIAL- CICLE SUPERIOR Llegeix més »

LA MONA DE PASQUA

AVUI PEL MATÍ ELS NENS I NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM FET DE PASTISSERS I PASTISSERES! HEM PREPARAT UNA MONA DE PASQUA: PRIMER, ENS HEM RENTAT MOLT BÉ LES MANS. DESPRÉS L’HEM FARCIT MOLT BÉ DE XOCOLATA.I FINALMENT, L’HEM DECORAT. I A LA TARDA, ENS L’HEM MENJAT. UMMM, QUÉ BONES ESTAVEN!!! BONA PASQUA  A TOTHOM!

LA MONA DE PASQUA Llegeix més »

HAPPY EASTER!

AQUESTA SETMANA HEM REBUT A L’ESCOLA UNA VISITA MOLT ESPECIAL:  L’ “EASTER BUNNY”! I COM ÉS TRADICIÓ AL SEU PAÍS, ENS HA AMAGAT PEL PATI UNS “EASTER EGGS” BONÍSSIMS! THANK YOU EASTER BUNNY! P3 P4 P5

HAPPY EASTER! Llegeix més »

“SALUT A LES ESCOLES”

Aquests dies l’alumnat de cicle mitjà de l’escola ha participat del programa “Salut a les escoles” . L’Anna Arjó, una de les fisioterapeuta de referència del nostre municipi, ens ha transmès la importància d’adquirir hàbits de vida saludable, evitant el comportament sedentari i realitzant les pautes mínimes d’exercici físic recomanables. També ha desmitificat  creences errònies

“SALUT A LES ESCOLES” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut