BALL FI DE TRIMESTRE CICLE INICIAL-CICLE SUPERIOR
Després de la sortida al matí a l’ermita a la recerca dels ous de Pasqua, no havia millor manera d’acabar el trimestre que ballant a la tarda. Des d’educació física, com a contingut propi del trimestre, havien treballat el cos i tots dos cicles, Inicial i Superior, havien elaborat unes coreografies. Ens les vam mostrar […]
BALL FI DE TRIMESTRE CICLE INICIAL-CICLE SUPERIOR Llegeix més »






