Projecte de Transformació digital

Gràcies a la subvenció de l’ajuntament de Salou, l’escola ha identificat l’equipament tecnològic que presentava problemes tècnics o deficiències i ha adquirit nous maquinaris per tal de poder aprofitar al màxim les prestacions que aquests ens poden oferir. Per tant, hem optimitzat els recursos TAC de l’escola adequant-los a les necessitats de la societat actual.

L’escola ha engegat un projecte de transformació global. Això implica fer ús de les noves tecnologies en les diferents activitats d’ensenyament-aprenentatge amb l’objectiu de millorar la competència digital de l’alumnat i treballar continguts de manera autònoma, respectant el ritme de cada alumne, així com treballar de manera integrada amb les noves tecnologies els continguts de les diferents àrees.

L’escola té un pla TAC on es marquen les línies d’actuació per fer ús de les noves tecnologies en diferents activitats d’ensenyament-aprenentatge i posa a la disposició de l’alumnat diferents recursos i totes les aules estan dotades amb Pissarres Digitals Interactives i ordinador.

L’escola té el seu propi Moodle (Entorn Virtual d’Aprenentatge) És un entorn educatiu virtual que permet un aprenentatge en línia i col·laboració.

Tots aquests recursos permeten treballar des de qualsevol àrea i nivell els diferents continguts emprant una metodologia activa, dinàmica i participativa. L’ús de les noves tecnologies ens permet un aprenentatge de col·laboració mitjançant treballs de recerca, activitats interactives,… i potenciar la gamificació, procés de transformació educativa a través del qual les experiències d’aprenentatge són viscudes com un joc en diferents àrees amb jocs com el Kahoot, JCLIC, jocs interactius,…