Vols conèixer l’escola Vora Mar?

L’Escola Vora Mar va iniciar la seva trajectòria el curs 2007-2008, i des d’aleshores ha anat creixent any rere any, fins a arribar a ser una escola de dues línies amb nens i nenes des d’I3 d’EI fins a 6è d’EP. Es tracta d’un centre amb una capacitat física per a atendre fins a 450 alumnes en total.

L’escola Vora Mar és un espai i un temps per fer créixer persones. Un espai i un temps d’estímuls i d’experiències significatives que ajuden l’alumnat a formar-se en valors, en hàbits i en coneixements. L’espai i el temps per conviure i fer sentir la curiositat d’aprendre, per possibilitar als joves el desenvolupament del jo en cooperació amb els altres.

Sempre hem estat una escola atenta als canvis pedagògics i de l’entorn i ens hem anat adaptant i hem anat incorporant diferents maneres de fer, sense deixar de banda la finalitat que tenim amb l’alumnat.

Escollim metodologies diferents segons l’activitat, l’edat, el moment maduratiu dels infants o allò que volem aconseguir. Estem en constant formació i respectem la diversitat d’alumnes, ja que són un reflex de la societat que ens envolta.

Si teniu algun dubte més concret, ens podeu escriure un correu a e3010153@xtec.cat