Cuentropia a 4t

Avui l’alumnat de quart ha viscut una experiència al voltant dels llibres i el món de la literatura a través de la seva vessant més lúdica i creativa, ja que hem fet una descoberta a través del joc experimentant i aprenent de manera sensorial a partir de propostes lliures amb contes i històries.

Setmana de les rodes

Aquesta setmana a les classes d’EF gaudim de la setmana de les rodes. Amb bicicletes, patins o patinets rodem pel pati amb els nostres companys i companyes gaudint i fent activitat física.

Lliga comarcal de cros

Ahir alguns alumnes de l’escola Vora Mar van participar en el 26è cros comarcal del Tarragonès. Aquesta era la darrera cursa de la lliga comarcal de cros dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, organitzada pel Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col·laboració de diferents escoles, ajuntaments, clubs i altres entitats de la comarca.

En aquest cros es van lliurar els trofeus de la Lliga Tarragonès de Cros dels JEEC, tenint en compte les vuit millors puntuacions dels tretze crosos puntuables celebrats i l’escola ha obtingut molt bons resultats.

Felicitats als nostres campions!

Minimons

Mireu com a Infantil ens hem endinsat en els minimons, una meravellosa expressió del joc simbòlic lliure no estructurat, en la que l’alumnat representa escenaris i contextos que tenen al cap, a partir de materials diversos i desenvolupant la creativitat, iniciativa i l’orientació en l’espai. Ens agrada molt i cada vegada tenim més materials i propostes diferents!!

Visita del Dr. Orestes

Avui l’alumnat de 5è B ha après més coses del sistema circulatori i excretor gràcies a la visita del Dr. Orestes. Esperem que torni i ens expliqui moltes coses més!

Comunicació augmentativa

Aprenent la COMUNICACIÓ AUGMENTATIVA (llenguatge de signes, pictogrames…) amb la nostra logopeda Ana Corbalan. Moltíssimes gràcies ha sigut molt interessant i n’hem après molt.

Mona

Mireu quina Mona han preparat els alumnes del SIEI! Ens ho hem passat molt bé. Esperem que us hagi agradat.

Visca Salou!

L’alumnat de 5è ha realitzat una sortida per l’entorn del camí de ronda per visitar i veure alguns monuments i indrets del nostre municipi. Hem gaudit d’unes magnífiques vistes de les platges i del mar. Ha sigut un dia genial i estem molt contents i orgullosos del patrimoni que tenim a casa nostra. Visca Salou!