“La Festa del 100” ha fet 10 anys!!!

A Cicle Inicial treballem el pas del temps amb el Calendari Matemàtic, comptant els dies que venim a l’escola per treballar la numeració i el càlcul de manera més significativa i competencial. Aquest treball té un moment especial quan celebrem “La Festa dels 100 dies d’escola”.

Avui hem gaudit d’una festa ben completa i especial, ja que enguany és el 10è aniversari d’aquesta activitat a la nostra escola. Hem fet reptes tots plegats i d’altres per parelles i trios, aconseguint muntar una bonica exposició que podreu visitar al passadís de Primària.