Visca la Castanyada i les castanyeres!!

Hola famílies!

El passat dimecres vam celebrar la castanyada a l’escola. Vam menjar castanyes i panellets boníssims que dies abans havíem elaborat. Ahh!, i també vam conèixer les castanyeres!

Gaudiu de les fotografies!

Castanyada 2018

Us deixem informació sobre el perquè celebrem la Castanyada: Coses de tardor

Fins aviat!

La revolta de les lletres

Hola famílies!

El passat 15 d’octubre vam poder gaudir tota l’escola de l’espectacle “La revolta de les lletres”. Aquest espectacle ens el va oferir la gent del Bibliobús.

Ens explicava la diferència entre les lletres de PAL i les lletres lligades mitjançant una història molt xula. Ens ha agradat molt!!

Moltes gràcies!

Colònies octubre 2018

Hola famílies,

Ja hem arribat a la casa de colònies Les Tallades. Això és una passada! L’entorn és espectacular!

Dins d’aquest Album del Flickr us anirem penjant fotografies d’aquest dies. Disfruteu!

Colònies 18-19

Inauguració del Rocòdrom

Hola famílies!

Aquest dilluns 8 d’octubre vam inaugurar per fi el rocòdrom que hi ha al pati. Des de l’escola volem agrair la feina del Néstor Llorens i la Verònica Guevara que sense ells no hagués estat possible. Gràcies!

Inauguració Rocòdrom

Els noms de les classes

Hola Famílies!!
Us volíem anunciar que ja tenim tots els noms de les classes d’aquest any a punt.

• Educació Infantil A: Els Pingüins
  • Educació Infantil B: Vaixells i Pirates
  • Educació Infantil C: Mariners
  • Cicle Inicial A: La tripulació
  • Cicle Inicial B: La Nau Victòria
  • Cicle Mitjà A: Els Grumets
  • Cicle Mitjà B: Les… Llegeix més»

Comencem un nou curs!

Avui dimecres 12 de setembre engeguem el curs escolar 2018-2019 amb moltes ganes i il·lusió.
Des de l’Escola volem donar la benvinguda als 147 alumnes i a les seves famílies.

Us desitgem un molt bon curs a tothom, ple d’aprenentatges i experiències!!

Jubilació Mercè

La setmana passada ens vam acomiadar de la Mercè amb un Pasapalabra!
 Feliç jubilació i gaudeix molt d’aquesta nova etapa!

Concurs d’anglès The Fonix

Els alumnes de 5è i 6è de la nostra escola han participant en el concurs The Fonix. Havien de crear un videoprojecte en anglès, explicant un problema marcat per la UNESCO 2030: obesity.

La Claudia i l’Ariadna han quedat semifinalistes i necessiten “LIKES” en el seu video per poder passar a la final.
Ens ajudeu? Podeu votar el seu video fins el 4 de maig!

RUA DE CARNAVAL

Divendres 9 de febrer a les 15:15 farem la rua de Carnaval per la Beguda Alta.
A la tornada, ballarem a la pista de l’escola.
Us esperem a tots i totes!

ROBOTS A L’ESCOLA!

Aquest Nadal els reis es van passar per l’AMPA i van deixar uns Bee-bots i Pro-bots pels alumnes de l’escola! Són uns robots educatius amb els quals es pot treballar la seqüenciació, l’experimentació, la lògica, la resolució de problemes i molts altres aspectes des d’una vessant lúdica. Aviat els començarem a programar i treure’n tot el profit!
Moltes gràcies reis!