Tauler d’informacions

IMPORTANT: A causa de la situació epidemiològica es prioritza el contacte telefònic o telemàtic. Per venir al centre cal concertar cita prèvia.

Properes activitats:

Preinscripcions P1-P2

Les preinscripcions seran presencials. Si us plau demaneu cita prèvia trucant al telèfon de l’escola (937727627) o bé escrivint un correu electrònic al centre (a8026889@xtec.cat)

Oferta Educativa per a infants empadronats a La Beguda Alta o amb germans al centre.

Presentació de sol·licituds del 10 al 21 de maig, consulteu tota la informació:  ➡ https://agora.xtec.cat/esc-vinyesverdes/secretaria/preinscripcions-p1-p2/

Preinscripcions P3 a 6è

Les preinscripcions seran telemàtiques del 15 al 24 de març, consulteu tota la informació: ➡  https://agora.xtec.cat/esc-vinyesverdes/secretaria/preinscripcions/

El número de desempat per resoldre les situacions en cas d’empat a la puntuació és: 69.448

Taller SUPERFRUTIS

A l’escola estem adscrits al Programa de Consum de Fruita des de fa uns anys i aquest curs hem pogut gaudir d’un Taller dels Superfrutis a Cicle Inicial. Durant el curs estem menjant fruita cada dijous i aquesta activitat també ens ajuda a incentivar més el consum d’aliments saludables.

Ha estat un bon comiat de la Setmana Cultural. Vam passar una tarda molt entretinguda… amb sorpresa final. 😋😋

Taller menjar sa

Divendres ens van venir a fer un taller a classe relacionat amb el menjar sa. Ens van explicar la piràmide dels aliment, quins aliments hem de menjar amb més freqüència i quins menys, com els aliments influencien en el funcionament del cos, etc.

Ho vam gaudir molt i vàrem aprendre moltes coses noves.

Regal de Sant Jordi

Tot i estar en grups bombolla vam poder gaudir d’una diada de Sant Jordi diferent però ben especial a l’Escola com a cloenda de la Setmana Cultural.

L’Ajuntament de Masquefa ens va regalar aquests llibres per a l’alumnat del nostre centre. Moltes gràcies!

Gimkana de JOCS COOPERATIUS

Dimecres passat vam poder gaudir d’una tarda plena de jocs, reptes i moltes rialles, mentre treballàvem plegats de forma cooperativa. Gràcies a les propostes i activitats que ens havien preparat la Laura, la Mireia, la Itziar i la Mª Carmen (mares de les classes dels Gegants i de Cal Simó) vam gaudir d’allò més.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració a la Setmana Cultural!!! 😀

Benvinguda PRIMAVERA

Durant aquestes darreres setmanes els nens i les nenes de Cicle Inicial han estat treballant en la decoració de Primavera del passadís, donant com a resultat un mural ple de color i vida. Cadascú ha col·laborat elaborant les peces, però el que realment importa és que gràcies al treball de tots i totes podem gaudir d’un gran mural del que estem molt orgullosos.

Xerrada del senyor Antoni

El senyor Antoni Estrada va venir ahir dilluns a fer una xerrada amb l’alumnat de Cicle Superior.

Tots els nois i noies de CS li van fer moltes preguntes i van aprendre moltes coses del passat de La Beguda i sobre com era la vida fa anys.

A més a més, l’Antoni ens ha regalat aquest llibre sobre La Beguda que va escriure ell mateix.

Moltes gràcies pel seu temps, estima i dedicació!

Setmana Cultural

Del 19 al 23 d’abril a l’Escola celebrem la Setmana Cultural que culminarà divendres amb la celebració de la diada de Sant Jordi.

Al llarg de la setmana anirem penjant tot d’articles a la web per mostrar algunes de les activitats que fem als diferents cicles.

Ben segur que tot el nostre alumnat en gaudirà moltíssim!