Jornades de Portes Obertes 2022

Els dies 1 i 3 de març a les 15:45h es faran les reunions informatives a les famílies que no tinguin els seus fills/es al centre i que estiguin interessades en conèixer de primera mà el Projecte Educatiu i la Línia de la nostra escola de P3 a 6è de Primària.

Així podrem donar resposta a totes les inquietuds i/o dubtes que tingueu.

Cal demanar cita prèvia al següent enllaç ➡ Sol·licitud cita prèvia

Per motius de prevenció COVID només podran assistir a la reunió els adults que hagin sol·licitat cita prèvia.

Per accedir a l’interior del recinte escolar, recordeu que cal portar mascareta posada correctament.

US DONEM LA BENVINGUDA AL NOSTRE CENTRE!

Us presentem un vídeo que us pot apropar el màxim possible a l’experiència del dia a dia a la nostra escola.