Un congrés per recordar!
Us deixem algunes fotografies i records del congrés on vam anar l’alumnat de 3r i 4t. Han estat uns dies plens d’aprenentatges, activitats, rialles i moments compartits que no oblidarem! Hem pogut descobrir coses noves, participar en tallers molt interessants i conviure tots junts en una experiència única. També hem fet noves amistats, treballat en […]
Un congrés per recordar! Llegeix més »





