4rt

Fem de guies!

Avui l’alumnat de 4t hem sortit a fer una ruta per Santa Coloma de Gramenet! Hem explicat diferents centres d’interès i, per acabar, hem superat proves amb les quals hem guanyat el carnet de Superguies. Ha estat una experiència enriquidora!

Fem de guies! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut