Juguem amb malabars
Els dies 29 i 31 de març els alumnes de cicle mitjà han realitzat un taller de circ on han après a utilitzar diàbolos, plats xinesos i pilotes malabars. Cliqueu la imatge per veure les fotos.
Juguem amb malabars Llegeix més »
Els dies 29 i 31 de març els alumnes de cicle mitjà han realitzat un taller de circ on han après a utilitzar diàbolos, plats xinesos i pilotes malabars. Cliqueu la imatge per veure les fotos.
Juguem amb malabars Llegeix més »
Per acomiadar el trimestre els nens i nenes de 3r i 4t hem fet la Mona. En grups hem decidit els ingredients que li volíem posar i ens hem divertit preparant-la. Però el millor de tot ha estat… menjar-la! Voleu veure com ho hem fet? Feu clic a la imatge:
FEM LA MONA! – Cicle mitjà Llegeix més »
Avui els nens i nenes de 3r i 4t hem anat al Teatre Sagarra! Hem vist una obra que parla sobre nens i nenes d’altres països que afronten dificultats i perills de camí a l’escola.
SORTIDA AL TEATRE SAGARRA Llegeix més »
El dilluns 20 d´abril els alumnes de 3r i 4art van anar al parc de Can Zam a realitzar jocs cooperatius i d´ orientació amb altres nens i nenes d´altres escoles de la nostra ciutat. Després van jugar i dinar al parc. Ens ho vam passar d´allò més bé. Clica la imatge per veure les
Jocs Cooperatius a Can Zam Llegeix més »
Els alumnes de cicle mitjà i superior han realitzat un intercanvi amb l’Institut-Escola Turó d’en Caritg de Badalona en l’àrea d’anglès. Aquesta vegada, per a conèixer-nos una mica més entre nosaltres, hem intercanviat e-mails. Fent click en la imatge podreu vore una petita mostra del treball realitzat: Esperem la vostra resposta!
Intercanvi d’emails amb l’escola Turó d’en Caritg Llegeix més »
Hola famílies! Els nens i les nenes de 3r i 4t han gaudit d’una obra de teatre en anglès durant el matí d’avui. Els ha agradat molt! Per a veure unes quantes fotos feu clic en la següent imatge:
Teatre en Anglès Llegeix més »
Els nens i nenes de 3r i 4t hem festejat aquesta setmana esbojarrada, fent tallers plàstics de màscares, corones i disfresses. Us convidem a veure les activitats realitzades fent clic a la següent imatge: També podeu veure les millors fotos i vídeos de la rua fent clic a la següent imagte: Feliç
CARNAVAL HA ARRIBAT!! Llegeix més »
Clicant les imatges veureu els vídeos del concert.
Concert de Nadal 4t Llegeix més »
Les nenes i nens de 4t hem anat a Torre Balldovina a fer un Taller sobre la Prehistòria. D’una banda, hem conegut com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria i hem fet tècniques manuals relacionades amb aquest període. D’altra banda, hem gaudit molt caçant amb arc i fletxes, manipulant diferents eines de sílex, i fent una
Sortida Prehistòria 4t Llegeix més »