4rt

Fem la mona! Cicle Mitjà

Per acomiadar el trimestre els nens i nenes de 3r i 4t hem fet la Mona. En grups hem decidit els ingredients que li volíem posar i ens hem divertit preparant-la. Però el millor de tot ha estat… menjar-la! Voleu veure com ho hem fet? Feu clic a la imatge:

Fem la mona! Cicle Mitjà Llegeix més »

Com vivien a la prehistòria?

Avui els nens i nenes de 4t hem presentat el nostre projecte “Com vivien a la prehistòria?” Ha estat emocionant compartir amb vosaltres tot el que hem après! Ens ha fet molta il·lusió mostrar-vos com es vivia en la prehistòria. Esperem que hàgiu gaudit de la funció tant com ho hem fet nosaltres!

Com vivien a la prehistòria? Llegeix més »

1r assaig Santa Coloma Sona

Benvolguts i benvolgudes, El dimecres passat, els alumnes de 3r a 6è que participen al programa “Santa Coloma sona”, van fer el primer assaig junts per preparar un concert de final de curs molt especial. Si cliqueu la imatge podreu veure una petita mostra del que estan preparant.  Quin talent! Van començar a tocar al

1r assaig Santa Coloma Sona Llegeix més »

Patge reial

Els nens i nenes de cicle mitjà hem rebut la visita d’una persona molt especial, el patge reial a qui li hem entregat les cartes amb els nostres desitjos, a més, hem jugat a l’amic/ga invisible i per acabar, ens hem acomiadat amb una gran festa! Els nens i nenes i el professorat de l’escola us

Patge reial Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut