I4

Taller Sonia Delaunay P4A

Aquest dilluns vam fer el taller de l’artista Sonia Delaunay. Ja fa uns dies que vam començar a parlar de la Sonia i els nens i nenes van mostrar molt interès en com pintava, sobretot la roba i també cotxes! La Carla, la monitora que va venir a la classe, ens va estar explicant moltes […]

Taller Sonia Delaunay P4A Llegeix més »

Hivern

Ja fa dies que l’hivern ens ha dit adéu per donar pas a la primavera. Abans que s’acabés aquesta estació de l’any tan freda, vam explicar un conte anomenat “Ja ha arribat l’hivern”, on els personatges portàven elements a una guineu per a construir plegats un ninot de neu. Els nens i nenes també van

Hivern Llegeix més »

Carnestoltes 2022

Hola families! Aquest any el Carnestoltes ha vingut carregat d’activitats divertides, artístiques, mogudes i sabroses! Vam començar la setmana una mica adormits però després ens vam anar animant pentinant-nos diferents o divertits, anant al teatre, disfressant-nos ballant amb serpentines i música, fent maraques i complements per fer un photocall ben divertit, menjant truita i xocolata

Carnestoltes 2022 Llegeix més »

Teatre Segarra – L’Elmer

Hola families, La setmana passada vam anar al Teatre Segarra per anar a ver l’obra de teatre de L’Elmer, un elefant diferent amb molts colors i ens va encantar! Estàvem molt emocionats i vam passar un matí ben diferent aprenent que tots som únics i diferents, per això ens hem de respectar. Va ser genial

Teatre Segarra – L’Elmer Llegeix més »

Psicomotricitat

Hola famílies! Les nenes i nens de la classe dels óssos panda gaudim molt de les sessions de psicomotricitat que realitzem al llarg del curs. Utilitzem material divers: pilotes, xanques, peces de fusta, rocòdrom, camins de textures diferents, colxonetes,…. Avui hem fet servir les peces toves i robes per inventar-nos mil i una història! Si

Psicomotricitat Llegeix més »

Hivern, Tió i Concert de Nadal

Hola famílies, Com cada any, hem gaudit d’uns dies molt especials per tots i totes. Hem pogut guarnir  l’escola amb elements de l’hivern en aquest arbre tan màgic que es diu “Una”. També hem treballat coneixent nou vocabulari i fent la carta als Reis Mags. Ens va venir a visitar el Patge Reial al que

Hivern, Tió i Concert de Nadal Llegeix més »

Dia de la No violència

Hola famílies, A l’escola també ens impliquem amb causes importants i fem conscients als infants de la importància de respectar-nos i no tractar malament els altres, així que vam fer unes polseres molt xul·les contra la violència a les dones i un lema per recordar que totes les persones som fortes i valentes! La classe de

Dia de la No violència Llegeix més »

Propostes a la classe!

Hola famílies! Aquest mes de Desembre ha arribat molt ràpid, i a la classe dels óssos panda estem fent moltes activitats relacionades amb el Nadal. També hem començat a parlar de l’hivern que poc a poc ja s’acosta. Avui hem estat fent mandales de ninots de neu decorant-los com més ens ha agradat, i també hem

Propostes a la classe! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut