NADAL A LA CLASSE DELS ÓSSOS PANDES!

Famílies!!

Aquesta època de l’any és molt especial pels petits de la casa, i a l’escola hem volgut apropar el Nadal als vostres fills i filles com cada curs.

A l’escola hem vist el meravellós arbre que està al vestíbul de l’escola i que hem ajudat a guarnir amb elements de l’hivern. També ens va visitar el patge reial i li vam donar la carta que vam fer entre tots i totes per demanar joguines per la nostra classe als reis mags! Com tampoc no podia faltar, hem fet cagar el tió i moltes sorpreses i coses bones ens ha cagat! I l’esperat concert de Nadal, on totes les nenes i nens han fet un esforç espectacular per a cantar i recitar el poema de Nadal, que amb tantes ganes i il·lusió han mostrat!

Si ho voleu veure tot, cliqueu a la següent imatge:

500+ Merry Christmas Pictures [HD] | Download Free Images on Unsplash

BONES FESTES FAMÍLIES I ENS RETROBEM DESPRÉS D’UNES MERESCUDES VACANCES! UNA FORTA ABRAÇADA I SALUT PER A TOTHOM!