Visca la Tardor!
Hola famílies! Estem a la tardor i a l’escola ho hem celebrat com cada curs. Hem fet moltes activitats diferents i us volem deixar alguna mostra: unes mandales amb elements naturals, el tastet de fruits de la tardor i, com no podia faltar, la visita de la Castanyera!! Tots els nens i nenes ho han […]
Visca la Tardor! Llegeix més »


