Bon dia famílies, ahir els alumn@s de 3r vam anar a una activitat de KARTS a la seu de l’Ecometropoli, Santa Coloma. Va ser un matí molt divertit on vam aprendre a conduir karts de pedals i sobretot a circular en un petit circuit, tenint en compte les senyals de trànsit.
Si voleu veure més, feu un “click” a la fotografia.



