COMIAT 6È: ESCOLA&FAMÍLIES

L’últim dia de classe ha estat esplèndid!

Per començar, tota l’escola, alumnes i professors/res van voler acomiadar-se de l’alumnat de sisè amb el tema de Coti&Coti amb lletra versionada i ball… va ser una gran actuació!

Els més grans de l’escola també van regalar bonics missatges d’agraïment a tota la comunitat educativa i van realitzar el seu ball, un remix de diferents cançons escollides que han estat importants pels i les alumnes, assajat amb molta il·lusió durant els últims dies del curs.

La festa va continuar al pati, jugant a jocs ben divertits, alguns passats per aigua per tal de poder enganyar a les altes temperatures, organitzat i dinamitzat pel mestre Xavier.

A la tarda, amb les famílies, es van viure els moments més emotius del dia… els i les alumnes de 6è, les tutores, l’AFA, les famílies, l’equip directiu, l’ajuntament… tots van dedicar unes boniques paraules als infants que finalitzen aquesta emocionant etapa a l’escola.

Un bonic homenatge als trenta-set alumnes que són i seran sempre ben especials. Bon viatge!!!

Tutores de CS

*Trobareu la resta d’imatges i el vídeo de comiat a les carpetes compartides.