Els alumnes de Cicle Inicial han realitzat un taller mooolt gustós i sa!
Han vingut les nutricionistes del pla Nereu i ens han ensenyat com poder fer uns esmorzars més sans i amb que ens puguem llepar els bigotis!
Els de primer han fet una papallona i un cuc amb fruites que amb una mica de crema de cacauet i coco. mmmm… boníssim!
A segon han fet melmelada de plàtan, que s’ha acompanyat amb una mica de pa i cacau pur. L’amarg del cacau junt amb la dolçor del plàtan feia un contrast d’allò més bo!
Els alvocats també han estat els protagonistes, acompanyats de llavors de sèsam.
A banda de passar una estona molt entretinguda, han après moltes coses. Sabíeu que els cacauets no són fruits secs? Són llegums!
Per finalitzar han regalat a cada alumne un pla d’esmorzars per tal que a casa es puguin provar de realitzar i així engegar els dies amb mooolta energia!

