Lligat al projecte d’història moderna i contemporània que estem duent a terme a cicle superior, aquest dimecres, vam poder gaudir d’una tarda molt especial!
Vam convidar als nostres padrins i padrines a venir a les nostres aules per tal de compartir part de la seva història, sobretot la seva infantesa i joventut. Volíem conéixer com vivien en cases on era comú que hi convisquessin diferents generacions juntes, com era l’escola, com aprenien i com els castigaven, a què jugaven i on, com es vestien, què menjaven, a quina edat començaven a treballar i tot de preguntes que ens ballaven pel cap.
Ens van explicar amb anècdotes i records nostàlgics aquells anys, més humils però feliços, que van viure. Records d’una època on la tecnologia i les presses del dia a dia no ho envaïen tot com ara. Ens van transmetre valors i grans lliçons com ara que hem d’estar agraïts de tot el que tenim avui en dia i que hem de valorar, sobretot, el temps que podem compartir amb la família, amics i companys d’escola.
Només podem donar-vos les G R À C I E S amb majúscules per la tarda compartida amb tots i totes vosaltres ♥


