Dia Mundial de l’Activitat Física a cicle mitjà

El passat divendres 4 d’abril l’alumnat de 3r va participar en la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física. S’ho van passar genial participant en una Gimcana Saludable on van anar superant 7 proves distribuïdes pel barri de Balàfia. En aquestes proves van practicar activitat física a través del joc, van reflexionar sobre la dieta saludable i també van practicar la relaxació. Donem les gràcies a tots els infermers i infermeres del CAP per organitzar-ho i a tots els voluntaris i voluntàries de les diferents entitats que la van fer possible! En aquest enllaç, us deixem una mostra de les diferents proves. 

Per una altra banda, l’alumnat de 4t. de Primària de l’escola vam preparar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF) amb unes sessions prèvies, dirigides per les infermeres del CAP de l’Eixample. Per veure les imatges, cliqueu aquí

El mateix divendres 4 d’abril,  els alumnes de 4t vam fer una caminada per un circuit saludable. Ens van explicar que aquests circuits estan indicats amb itineraris de diferents colors. Ens va agradar molt perquè va ser a l’entorn de la Seu Vella de Lleida i vam estar a la natura. A més, vam compartir aquest passeig amb nenes i nens d’una altra escola. Quan vam arribar al Parc de Santa Cecília, vam participar a diferents jocs tradicionals com la ‘Petanca’, les ‘Bitlles’, el ‘Mocador’, la ‘Xarranca’, ‘Pedra, paper, tisora’,… Hi havia monitoratge i voluntaris de diferents entitats del barri. Ens vam divertir molt perquè hi havia jocs que desconeixíem i ens ho vam passar molt bé.

Per nosaltres, va ser una experiència inoblidable !!! A continuació, us deixem el recull d’imatges, clicant aquí

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>