El passat dimecres 4 de març, vam tenir l’oportunitat de participar en el Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar a l’Institut Joan Oró de Lleida. La nostra escola hi va ser representada per l’alumne Abderraman, de 4t, i la Khady, de 5è.
A l’acte també hi van assistir les seves famílies i alguns alumnes de l’escola que, durant les últimes setmanes, també havien participat a les aules en activitats de lectura en veu alta. Va ser molt bonic poder compartir aquest moment amb tots ells.
Al certamen hi van participar diverses escoles i instituts de Lleida, amb diferents categories segons l’edat dels alumnes. Tot i que els nostres representants finalment no van ser seleccionats, volem felicitar-los pel gran treball que van fer, per l’esforç, la preparació i el valor de llegir davant de tanta gent. Ho van fer molt bé i ens van fer sentir molt orgullosos!
Va ser un matí molt bonic, ple de lectura, emocions i ganes de compartir històries.
Enhorabona, Abderraman i Khady, i moltes gràcies també a les famílies i alumnes que ens van acompanyar!
















