SORTIDA AQUÀRIUM CM

El dimarts 10 d’octubre de 2023 els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola Schola van anar a l’Aquàrium de Barcelona perquè aquest any l’eix temàtic de l’escola és el fons marí.
Vam arribar amb autocar i el primer que vam fer és esmorzar a les escales de l’entrada de l’Aquàrium. Després vam visitar lliurement i vam veure molts animals. Després vam realitzar una visita guiada amb la Maria explicant els animals vertebrats i vam fer uns tallers: quart investigar el descobriment d’un esquelet a la platja de Mallorca i tercer investigar la mossegada en una taula de surf per averiguar què havia passat?
Finalment vam dinar a la terrassa de l’Aquàrium i vam tornar a l’escola amb autocar.

Va ser una gran experiència i ens va agradar molt!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *