Escola Schola

Contes intergeneracionals

Avui han vingut a la classe de 1r la Neus i la Sagrario i ens han explicat contes de tota mena. Les hem escoltat amb molta atenció i hem conegut contes nous  que ens han agradat moltíssim! Moltes gràcies per dedicar-nos aquest moment tan màgic!
Llegeix més»

TALLER COMUNICACIÓ EMPÀTICA

L’alumnat de quart han realitzat un taller de comunicació empàtica per:
– Millorar la comunicació amb un mateix i la comunicació amb els altres.
– Descobrir la comunicació constructiva i empàtica.
– Reconèixer els sentiments
– Desenvolupar l’escolta activa
– Entrenar les habilitats comunicatives personals.
Gràcies a Piti per la dedicació i l’esforç… Llegeix més»

“El color afecta la nostra vida. És físic: el veiem. Comunica: rebem informació del llenguatge del color. És emocional: desperta els nostres sentits.” Bride M. Whelan

Aristòtil (Grècia, 384-322 aC) sostenia que els colors tenien un origen comú, i els colors bàsics eren els de la terra, el foc, l’aigua i el cel.
Leonardo da Vinci considera que el color bàsic més important és el blanc, perquè és el receptor de la… Llegeix més»

L’entrevista

Els nens i nenes de primer seguim treballant en la nostra situació d’aprenentatge: “Per què ens cauen les dents?”  i hem pensat que podíem demanar ajuda a algun expert en la matèria. per aquest motiu ens hem estat preparant per entrevistar l’Anna, una mare de… Llegeix més»

Júlia Nieto – CientífiKs en joc