Un matí passat per aigua a la piscina de Rubí Duin!

El dijous dia 7, els i les alumnes de 4t vam gaudir d’una sortida molt divertida a la piscina de Rubí Duin. Després de preparar-nos amb el banyador, el casquet de bany i la tovallola… vam entrar a l’aigua amb moltes ganes de començar!

Durant una hora i mitja aproximadament vam fer diferents activitats i reptes dins la piscina. Vam buscar cercles sota l’aigua, vam participar en curses d’obstacles i vam practicar diferents maneres de nedar: de crol, d’esquena, endavant i endarrere. Alguns reptes ens van costar una mica, però tots i totes ens vam esforçar molt i vam demostrar una gran actitud.

A més de divertir-nos, també vam treballar la coordinació, la confiança dins l’aigua i l’esport en equip. Va ser una experiència molt completa i ens ho vam passar genial!

Després de l’activitat a la piscina, vam anar a un parc on vam dinar i vam poder jugar una estona plegats. Finalment, vam tornar caminant cap a l’escola, ben cansats però molt contents i satisfets del dia que havíem viscut.

Sens dubte, ha estat una sortida molt especial que recordarem amb un gran somriure!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut