Mandales de tardor a la natura.

Divendres passat tota l’escola vam anar al bosc de Seva per fer la sortida de tardor. Hi havia moltes castanyes i moltes coses més. Els nens i les nenes de quart vam aprofitar per fer mandales amb les coses que vam trobar. Vam fer una passejada pel bosc i, com que ho vam fer amb molt de silenci, vam poder escoltar el cant dels ocells. Hi vam passar tot el dia, vam jugar molt i ens ho vam passar molt bé. Ens agraden molt les sortides conjuntes perquè podem jugar amb tots els nens de l’escola. Per anar i tornar de l’autocar vam fer d’acompanyants dels de P5 (ara ja sí que podem dir que som dels grans…).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *