Jornada HORT ESCOLAR

El passat dimecres dia 4 de maig es va realitzar a Lleida una jornada pedagògica sobre l’hort escolar ecològic. En la jornada hi van participar les Escoles Verdes de Lleida en col·laboració amb puntECO (www.punteco.cat).

La nostra escola va presentar el projecte “Amb l’hort a totes”, en el que hi participen tots els nens i nenes de tots els cursos d’Educació Infantil i d’Educació Primària. Aquest és un projecte transversal que integra la participació de la comunitat educativa, es treballa des de totes les àrees i es fa des de la perspectiva del treball en xarxa per una educació personalitzada. Per tant, és un projecte inclusiu.

Us adjuntem en format pdf, la presentació que es va fer.   AMB L’HORT A TOTES!