COMPARTIM LLIBRES A INFANTIL I A PRIMÀRIA FEM MERCAT D’ INTERCANVI

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat dilluns, 25 d’ abril ,a l’ Escola vàrem celebrar el V  MERCAT  D’ INTERCANVI DE LLIBRE USAT .

Els d’ Educació Infantil porten llibres a    l’ aula,  els comparteixen  i se´ls expliquen entre ells.

Pel que fa a   Ed. Primària   va participar activament, més de 2/3 de  l’ alumnat, alguns més que altres ja que  un 20% va portar  fins a 3 llibres per intercanviar i un 40% dos llibres.  A més , els Youtubers de 6è que havien anat per les classes a animar que portessin llibres tot recitant un poema  que ells mateixos havien creat, van fer els càlculs matemàtics corresponents i arribaren a ala conclusió que la mitjana de participació havia estat més elevada a la classe de 3r. Moltes felicitats a la classe dels Volcans.

Feia goig de veure les tres parades corresponents a cada cicle, on tots esperaven amb deler a veure quin llibre podrien  escollir i la cara de sorpresa quan algú  els treia de la taula el llibre que ells  haurien escollit.

Tot plegat va ser un intercanvi  lúdic que farà que l’ alumnat pugui gaudir de noves lectures , recomanades pels seus companys a cost 0.