CREEM EL NOSTRE POBLE AMB L’AJUDA D’ARQUITECTES!

L’última setmana del trimestre, van venir la Marta i el Roger, pares de la Bruna, alumna d’infantil 4 anys, i ens van explicar el seu ofici. Ells són arquitectes, i ens van ensenyar tot el procés de construcció d’una casa. Des de l’inici que fan un esbós, els plànols, la maqueta inicial, i el seguiment de tota la construcció fins que la tenen acabada.

Seguidament, van fer un taller on els infants van ser els propis arquitectes de la seva casa. I amb materials reciclats van poder realitzar la seva pròpia maqueta deixant brillar la seva imaginació i creativitat.

Finalment, amb totes les maquetes van construir el poble de Torà, on hi van haver carrers, carreteres, el parc, l’escola, el poliesportiu i diverses botigues.

Va ser un matí molt enriquidor, que van gaudir moltíssim.

Moltíssimes gràcies pel vostre temps i dedicació a l’escola Marta i Roger, va ser una gran activitat!!