VISITEM A L’ALCALDESSA DE TORÀ

Els nens i nenes d’infantil 4 anys, fent el projecte del poble hem après qui treballa a l’Ajuntament, i quin és el paper de l’Alcaldessa en el poble.

L’alumnat arrel d’un problema a l’aula, van decidir escriure una carta a l’alcaldessa explicant el que ens passava. Fa temps que tenim trencada la nostra porta, i a l’alumnat li genera neguit.

Quan van saber el paper que desenvolupava l’alcaldessa, van creure que seria molt important que ella fos coneixedora  del nostre problema. Van decidir escriure una carta per fer-li saber el nostre problema.

Quan la van tenir redactada, van voler portar-li a l’ajuntament, i l’alcaldessa, la Isa, ens va rebre amb molta amabilitat a la sala d’actes. Va ser un moment molt especial per ells i elles.

L’alcaldessa va llegir la nostra carta, i ens va prometre que hi posarien solució.

Esperem que sigui ben aviat!!

Moltes gràcies Isa, per la teva atenció de manera tan propera!!

Us deixem unes fotos de l’activitat.