ANEM A L’EMPRESA LED’S C4

L’alumnat d’infantil 4 i 5 anys van poder visitar l’empresa Led’s del poble de Torà, on hi treballen pares i mares dels nostres alumnes. Van poder fer una visita de totes les instal·lacions amb el Dídac, pare de l’Èric. En Dídac, ens va anar fent tot el recorregut sense deixar-nos espais a visitar. Començant per les oficines, seguint per la zona de muntatge, el taller, la zona de pintura, l’espai de creativitat, la sala d’exposicions,… Els pares i mares que treballen a Led’s ens van poder explicar quina és la feina que desenvolupen dins de l’empresa.

Us deixem unes fotos del nostre recorregut per l’empresa.

Moltíssimes gràcies a tots i totes per fer-ho possible: Dídac, Núria, Gemma, Vicky i Kim.