Nom de l'autor: admin

Ja ha començat la natació escolar

Aquest mes de gener hem començat el curs de natació escolar organitzat per l’Ajuntament de Granollers amb la col·laboració del Club Natació Granollers. Està dirigit a l’alumnat de 2n de primària de les escoles públiques. Es fa en horari lectiu i forma part del currículum. Aquesta activitat està subvencionada pel nostre ajuntament. Els objectius principals

Ja ha començat la natació escolar Llegeix més »

Anem a veure… The Postman

Dijous 21 de gener, l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è assistirà a la representació de l’espectacle The Postman, una de les activitats que ens ofereix l’Associació Cultural dins de la roda d’espectacles per a les escoles. Sinopsi: Diuen que és l’únic carter que ha repartit cartes en més de vint països dels cinc continents. Ha entregat

Anem a veure… The Postman Llegeix més »

Anem a veure… Alma

Dijous 14 de gener, l’alumnat de P3, P4 i P5 assistirà a la representació de l’obra de teatre Alma, una de les activitats que ens ofereix l’Associació Cultural dins de la roda d’espectacles per a les escoles. Sinopsi: Primavera, estiu, tardor i hivern. Alma és un viatge poètic i sensorial a través de les quatre estacions

Anem a veure… Alma Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut