Lego Steam

A l’escola les Oliveres ens ha arribat un material nou que ens encanta!

imagen en perspectiva 2 de 15 El divendres 15 de març vam iniciar el taller de robòtica amb els robots LEGO spike. Els nens treballen col·laborativament i en equip en la construcció i programació dels robots LEGO que són una eina educativa molt versàtil i potent. L’objectiu del taller és construir un robot amb les peces de LEGO que venen a les caixes d’aprenentatge, i tot seguit, programar el moviment que volem que faci el robot, no és una tasca fàcil, però tots i totes estem en procés d’aprenentatge.

Durant el transcurs d’aquest taller, d’una banda, s’introdueix als alumnes al món de la mecànica, la informàtica i l’electrònica d’una manera lúdica. Però, a més, es treballen les dinàmiques i els rols que s’esperen d’ells com la capacitat de treball en equip, la imaginació, la creativitat i la comunicació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *