Diagnosi

Diagnosi e formulazione del caso: tra processi, dimensioni e trattiAmb la finalitat de planificar una estratègia a l’escola Les Oliveres és imprescindible ser conscients del punt on ens trobem. Cal identificar les nostres fortalesses i debilitats amb relació a l’assoliment de les competències digitals. El curs 2021-2022 es va realitzar la diagnosi de centre a través de les següents eines:  enquestes ( Selfie i Selfie for Teacher) , entrevistes i observacions en els tres eixos: alumnat, docents i centre.

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat tres recursos:

• Enquesta utilitzant l’eina Selfie a l’equip directiu, professorat i alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior.  La participació del professorat ha estat del 95 %, la de l’alumnat del 88 % i la de l’equip directiu del 100%.

• Formulari enviat a les famílies de l’escola. La participació de les famílies ha estat del 45 %.

• Sistema d’indicadors i recull de propostes que el centre ja recull anualment dins de la memòria i PGA del centre.

A més a més, s’ha tingut en compte el Pla Tac i documentació ja existent.

Diagnosi:

Selfie passat al equip docent i alumnat de la ZER Serra d’Ancosa: SELFIE

Qüestionari passat a les famílies

Després d’analitzar tota la informació, l’escola les Oliveres va elaborar la següent DAFO