Ròbotica i programació a l’escola

A partir de 1r, l’alumnat experimenta, juga i aprèn amb la programació de robots

La robòtica és un ensenyament multidisciplinar en el que entren en joc àrees com la matemàtica,  a la vegada, contribueix al desenvolupament del pensament lògic i potencia l’autonomia personal i l’autoorganització, la capacitat d’anàlisi, la imaginació,… Llegeix més»

*ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR*

Benvolgudes famílies,
el dia 21 de novembre es faran les eleccions al Consell Escolar al nostre centre. En aquestes s’ha de renovar un membre de la secció famílies.
Les persones interessades a formar-ne part poden presentar la seva candidatura a l’equip directiu fins al dia 10 de… Llegeix més»

Programa fruita a l’escola

El nostre centre educatiu participa en el Programa Escolar de Fruites i Hortalisses de la Unió Europea, amb ajuda econòmica de la Unió.

Gràcies a aquest programa l’alumnat de l’escola podrà gaudir de fruita fresca a l’escola. Aquest programa està pensat per millorar la salut, i promou que cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant a casa com a l’escola i mantenir un estil de vida actiu (caminar, pujar escales, jugar, fer esport…).

Carnaval 2023

Els nens i nenes de l’escola les Oliveres han protagonitzat l’arribada del rei Carnestoltes. A través de la gresca i la disbauxa hem donat la benvinguda a aquest personatge tan especial i hem inaugurat la setmana boja amb el pregó dels nens i nenes de Cicle Superior!

Ens ha donat les consignes, i si no les complim… ai ai ai què passarà? Així que tocarà dur-les cada dia!

• Els dilluns d’un esport aniràs, i tot el dia practicaràs.
  • El dimarts en pijama et llevaràs i ben adormit arribaràs.
  • El dimecres molt elegant et vestiràs i un somriure portaràs
  • El dijous les ungles et puntaràs i el color hauràs de triar
  • Divendres: el Carnestoltes s’ho vol passar bé i una rua haurem de fer! Rua de la pluja!

Visca la gresca i la disbauxa!