PUNT FEBLE CAUSES DELS PUNTS FEBLES PROPOSTA D’OBJECTIU OBJECTIU PRINCIPAL
No tenim establert un disseny curricular que inclogui l’ús de les TIC en les diferents àrees curriculars. No hi ha una comissió digital establerta. Definir el desplegament curricular per establir la competència digital de l’alumnat. Millorar la Competència digital de l’alumnat.
L’escola no contempla la inclusió digital i de gènere quan es fa ús de les tecnologies digitals. No hi ha un recull de propostes als documents de centre. No s’han pactat accions amb el claustre. Promoure el respecte vers el gènere en l’àmbit digital amb la finalitat de millorar l’atenció educativa universal de tot l’alumnat.
No apliquem l’avaluació formativa i formadora a través de les eines digitals. No hi ha una formació base per part de l’equip docent. Utilitzar eines d’avaluació per aplicar l’avaluació formativa al centre.
El professorat no promou activitats apropiades pel que fa a l’ús segur
d’Internet i el respecte de la propietat intel·lectual.
No hi ha formació base per part de l’equip docent. Promoure la formació de l’alumnat en ciberseguretat i legalitat a la xarxa per protegir la identitat digital de l’alumnat.
No s’ha definit un pla d’acollida digital per a l’alumnat del centre. L’equip directiu del centre fa molts anys que hi és i no s’han renovat els documents. Dissenyar un pla d’acollida digital per l’alumnat per establir línies d’actuació en el pla digital.
No es té en compte l’autoria alhora de fer ús de les TIC No s’han pactat propostes com a claustre per a tenir en compte l’autoria. Promoure l’autoria del material utilitzat amb un sentit crític
i fer conscients als alumnes sobre la importància dels drets d’autor.
No es treballa amb el material de robòtica que té el centre en tots els cursos.
Sempre es fan les mateixes activitats de robòtica per la qual cosa l’alumnat perd l’interès per l’optativa.
No tenim material a l’escola i cada any s’ha de demanar al CRP. Implementar el desplegament de la dotació de robòtica al llarg de l’etapa per tal de millorar el pensament computacional de l’alumnat.
La majoria del claustre és consumidor de recursos digitals però no creador. No hi ha formació base per part de l’equip docent. Impulsar la formació permanent en l’estratègia digital dels docents. Millorar la competència digital docent.
No tenim establerta una proposta digital per acollir al professorat del centre. L’equip directiu del centre fa molt anys que hi és i no s’han renovat els documents. Dissenyar un pla d’acollida digital per al professorat per establir línies d’actuació en el pla digital.
L’escola no contempla la inclusió digital i de gènere quan es fa ús de les tecnologies digitals. No s’ha ensenyat al claustre la possibilitat d’autoformació per part dels docents del centre. Potenciar l’autoformació del professorat per millorar la CD Docent.
No tenim en compte el DUA a l’hora d’avaluar a l’alumnat amb la finalitat de millorar el coneixement sobre l’aplicació dels criteris del DUA. No hi ha formació base per part de l’equip docent. Promoure sessions formatives que doni recursos i promogui la reflexió sobre el DUA.
No es comparteixen les bones pràctiques entre el professorat del centre. No tenim establert un espai per compartir els recursos digitals que utilitzem al centre. No tenim establerta una planificació de claustres pedagògics ni un espai per realitzar la feina. Promoure l’intercanvi de recursos digitals i didàctics entre els docents per establir una línia de centre en l’àmbit digital.
No tenim establerta una línia de centre quant al desplegament digital i infraestructura de centre. L’equip directiu del centre ha de canviar. S’han de fer propostes d’objectius. Millorar la infraestructura i els equips del centre per establir una línia de centre en l’àmbit digital.
L’escola no contempla la formació digital de les famílies del centre. No s’han seleccionat formacions per a famílies. Millorar la competència digital de les famílies per poder acompanyar als alumnes en l’ús de les tecnologies digitals. Millorar la comunicació digital amb les famílies.
L’escola no té una web actualitzada. S’utilitza el blog des de fa anys. Construir una pàgina web de centre per establir un sistema d’informació amb les famílies del centre.
L’escola no té definit un pla d’EDC. L’escola es basa en el pla TAC. Elaborar el pla d’estratègia digital de centre amb la finalitat de millorar la competència digital de la comunitat educativa. Millorar la competència digital de la comunitat educativa.