Castanyada 2023

La Castanyada forma part del costumari de totes les escoles, i per suposat no podria faltar a l’escola les Oliveres. Festa tradicional per excel·lència, és moment de castanyes i panellets.  El dimarts 31 d’Octubre al matí les classes es van omplir de riures i alegria i d’uns tallers matinals on els protagonistes van ser els panellets, els quals van fer els nens i nenes de l’escola.  També, com a tradició de cada any, la castanyera ens va venir a veure a la classe i ens va portar castanyes i altres elements de la tardor.

A mig matí, vam sortir d’excursió pel bosc per gaudir de la natura que envolta la nostra escola. Per acabar el dia, tot el protagonisme el van tenir les nostres castanyeres i els nostres castanyers de Cicle Superior. El pati es va omplir de jocs, música, mandarines i les meravelloses castanyes que van preparar els pares i mares de la nostra AMPA. I no oblidem també les danses que vam ballar al pati! Per fi, una castanyada com mana la tradició!

LA CASTANYADA A L'ESCOLA LES FALGUERES | Escola Les Falgueres

Voleu saber més? Us compartim l’enllaç amb un vídeo resum del nostre dia a l’instagram de l’escola!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *