Extraescolars gestionades per l’AFA

Aquesta setmana comencen les extraescolars gestionades per l’AFA per aquest curs 2023-24.

Si us interessa alguna altra activitat no dubteu en enviar la vostra proposta a afaescolanovadebadia@gmail.com i es valorarà la seva viabilitat.

🤖 Programació, disseny-impressió 3D i robòtica

Activitat extraescolar de Programació, disseny-impressió 3D i robòtica, a través de l’empresa Scratch Barcelona.

L’activitat va dirigida a infants de P5 a 6è els dimarts i dimecres de 16’45 a 17’45h

L’activitat es realitza a l’edifici annex de L’Escola Nova però és oberta a tots els infants de la població.

clica per saber-ne més i accedir a la inscripció

🥁 Batucada

Activitat extraescolar de Batucada, a través de la companyia  SolRe Percussió.

L’activitat va dirigida a infants de primària. els dijous de 16’45 a 17’45h

L’activitat es realitza a l’Escola Nova però és oberta a tots els infants de la població.

Els participants aprendran a tocar i interpretar diferents temes, alguns amb moviments i coreografies incloses. El grup podrà participar activament en trobades o actuar en alguna festa, ja sigui de l’escola o del municipi.

La companyia participa en diversos projectes solidaris: projecte Lupestri de la Fundación Vicente Ferrer i tallers a la planta d’oncologia infantil dels hospitals Can Ruti i Sant Pau. Els beneficis de les activitats que ofereixen permeten la realització d’aquests projectes.

clica per saber-ne més i accedir a la inscripció

Des de l’AFA també es dona suport a les activitats de logopèdia i teràpia psico relacional que es desenvolupen en les nostres instal·lacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *