Activitats extraescolars

Extraescolars gestionades per l’AFA

Si us interessa alguna altra activitat no dubteu en enviar la vostra proposta a afaescolanovadebadia@gmail.com i es valorarà la seva viabilitat.

🤖 Programació, disseny-impressió 3D i robòtica

Activitat extraescolar de Programació, disseny-impressió 3D i robòtica, a càrrec de Scratch Barcelona.

Participants: Alumnes des d’I5 a 6è de qualsevol centre educatiu de la població.
Grups: Dimarts o dimecres, de 16.45h a 17.45h.
Lloc: Escola Nova de Badia – Edifici Annex.

Clica per saber-ne més i accedir a la inscripció

🥁 Batucada

Activitat extraescolar de Batucada, a càrrec de SolRe Percussió.

Participants: Alumnes de primària de qualsevol centre educatiu de la població.
Grups: Dijous, de 16.45h a 17.45h.
Lloc: Escola Nova de Badia

Els participants aprendran a tocar i interpretar diferents temes, alguns amb moviments i coreografies incloses. El grup podrà participar activament en trobades o actuar en alguna festa, ja sigui de l’escola o del municipi.

La companyia participa en diversos projectes solidaris: projecte Lupestri de la Fundación Vicente Ferrer i tallers a la planta d’oncologia infantil dels hospitals Can Ruti i Sant Pau. Els beneficis de les activitats que ofereixen permeten la realització d’aquests projectes.

Clica per saber-ne més i accedir a la inscripció

Des de l’AFA també es dona suport a les activitats de logopèdia i teràpia psicorelacional que es desenvolupen en les nostres instal·lacions.