Salut

El caràcter d’aquesta pàgina ha de ser bàsicament informatiu.

Administració de medicaments

De manera ordinària, aconsellem fer coincidir la pauta d’administració de la medicació fora de l’horari lectiu. Si, excepcionalment, cal administrar un medicament en horari escolar, caldrà lliurar l’autorització degudament complimentada juntament amb la prescripció del servei de salut. El centre no pot administrar cap medicament sense l’autorització corresponent.

Autorització per a l’administració de paracetamol
Autorització per a l’administració de fàrmacs

Al·lèrgies

Si el vostre fill o filla pateix alguna al·lèrgia o intolerància de qualsevol tipus, és molt important que ho notifiqueu al centre al més aviat possible a través del formulari corresponent i adjuntant l’informe del servei de salut, així com el protocol d’actuació en cas d’anafilàxia.

Notificació d’al·lèrgies o intoleràncies a l’escola
Autorització per a l’administració d’adrenalina.

Paràsits

Podeu trobar informació detallada sobre els POLLS al Canal Salut.

Des de l’escola i donada la facilitat de contagi i reproducció, cal que els i les menors afectats/des no abandonin el tractament fins que no s’hagin eliminat totalment i recomanem que no assisteixin al centre fins que no s’hagi finalitzat tot el procés per complet.