Menjador escolar

Durant el curs 2023-2024, l’espai de migdia serà gestionat per l’empresa Roca González Gastronomia Col·lectiva, S.L.. Les condicions del servei són:

Preu de l’àpat: 6,91€

Les faltes d’assistència s’han de comunicar abans de les 9:30h i no tindran cap cost. Si les faltes no es comuniquen abans de l’hora indicada, es cobrarà el preu del menú sencer.

A partir d’aquest curs, les inscripcions al servei de migdia es gestionaran a través de l’App Roca Gonzalez, a través de la mateixa podeu fer totes les gestions associades al servei: reserves, pagament de tiquets, comunicació d’absències, consulta dels menús, contacte amb la persona de referència…. És una aplicació gratuïta que podeu descarregar des de la vostra botiga d’aplicacions tant per iOs com per Android. A continuació, ajuntem les instruccions per al registre i ús de l’aplicació.

TUTORIAL D’ÚS DE L’APLICACIÓ ROCA GONZÀLEZ

Dades de contacte amb l’espai de migdia
• Correu-e de contacte per coordinació: espaimigdiaescolanovabadia@gmail.com
• Telèfon: 722 21 63 52