Escola Nova & Escola L’Oreneta

Aquest curs hem pogut viure un moment únic i especial com el de poder triar el nom de la nostra escola realitzant un procés participatiu i democràtic, exercint el nostre dret a decidir votant.

Ahir  l’Adam, la Irene, l’Ilias i la Naya, alumnes de 6è representants de tots els nens i nenes de l’escola en el procés participatiu per a la tria del nou nom de l’escola ens van fer la presentació oficial.

Després de passar per diferents fases vam descobrir el NOM DEFINITIU de la nostra escola, però abans vam aprofitar per donar les gràcies a la  participació dels nens i nenes, famílies, mestres, equip de menjador, personal PAS… Ha estat una experiència vital molt emocionant!

Sabíeu que van arribar 66 propostes diferents pel nou nom??? Val a dir que totes elles tenien unes justificacions molt boniques i que va ser mooooolt dificil  triar-ne 5!! Sabieu que van votar 712 persones???  I aquests han estat els percentatges definitius de vot:

1r lloc. Escola L’Oreneta amb un 51%

2n lloc. Escola Tresors de la Plata amb un 19%

3r lloc Escola Cosmos amb un 15%

4t lloc. Escola Arrels amb un 9%

5è lloc. Escola La Patum amb un 4’5%

Així doncs, ara sí ja tenim nom! ESCOLA L’ORENETA

L'Escola l'Oreneta, amb les pancartes a la façanaJustificació:

L’orenenta és un ocell migratori que s’adapta a diferents hàbitats i està present a la bandera de Badia del Vallès,  simbolitzant l’origen de la nostra població gràcies a la migració de les persones de diferents punts d’Espanya que la van habitar.

Actualment, pot ser un símil del nou centre escolar que ha fusionat dues escoles i ha acollit a tots els nens i nenes.

L’oreneta també està relacionada amb la natura i nosaltres Som Escola Verda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *