Els alumnes de 5è col·laboren amb el Gran Recapte d’aliments.

Benvolgudes famílies,
Aquest any els alumnes de 5è de l’Escola Nova de Badia del Vallès us convidem a col·laborar a en el Gran Recapte d’aliments
per ajudar a les famílies que ho necessiten.

Podeu portar aliments els dies 21, 22, 23 i 24 de novembre a les 9:00h i a les 16:30h a les portes de l’escola.
Podeu portar pasta, llet, melmelada, cereals, galetes, sucs,
llegums, conserves, fruits secs, oli, arròs, brou…

Esperem que ens ajudeu!

Els alumnes de 5è.

Els infants han parlat a l’aula de la importància de la solidaritat i hem preparat una campanya de difusió elaborant cartells per parelles i les pancartes informatives.

Durant aquesta setmana esperem les vostres donacions per així poder ajudar a moltes famílies. Col·laboreu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *