Esport Blau Escolar

L’alumnat de 5è de primària fa algunes setmanes que han iniciat el programa Esport Blau Escolar al GEN de Roses.

El projecte l’organitza la Federació Catalana de Vela conjuntament amb la Secretaria General de l’Esport.

Aquest programa pretén posar en contacte els diferents Clubs i Escoles de Vela amb les escoles, per tal que l’alumnat de cinquè de primària pugui potenciar la formació i la cultura de mar mitjançant l’esport de vela i treballin els valors associats.

El projecte combina educació i esport, i proposa una activitat de formació poliesportiva en esports de mar i en el medi marí, en el marc curricular de l’àrea d’Educació Física, i amb un tractament interdisciplinar. Els continguts són treballats, tant prèviament en una sessió realitzada pel professorat en el propi centre d’ensenyament, com a les sessions de mar realitzades pel personal tècnic de vela.

Els objectius generals de l’activitat són els següents:

• Impulsar la iniciació i el coneixement dels esports de mar en l’entorn nàutic i marí en la població infantil, especialment en les comarques costaneres.
  • Educar mitjançant l’esport a treballar en equip, respectar el medi, divertir-se i conèixer les nostres aigües amb la complicitat del professorat i personal tècnic d’esport.
  • Assolir l’autonomia del navegant garantint un nivell adient de navegació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *