Centre formador

La nostra escola ha estat reconeguda pel Departament d’Educació com a centre formador d’estudiants en pràctiques del Grau en Educació Primària i d’Educació Infantil.

Aquest reconeixement del Departament d’Educació com a centre formador implica:

• Atorgar valor als centres formadors com a institucions clau en la formació inicial de la funció docent.
  • Incorporar l’estudiant universitari al centre formador com a agent actiu que col·labora en el desenvolupament del projecte educatiu  de centre.
  • Promoure la col·laboració en projectes de recerca i de transformació educativa entre les universitats i els centres formadors.

L’escola, mitjançant els convenis amb diferents universitats, acull acompanya i avalua a l’alumnat en pràctiques en la seva trajectòria acadèmica com a futur docent. D’aquesta manera s’estableix un vincle entre la formació universitària i la pràctica pedagògica en entorns de treball reals.