3a jornada de les trobades esportives comarcals

Benvolguts/des,

des del Consell Esportiu de l’Alt Empordà, ens han fet arribar el cartell de la 3a jornada de les trobades esportives comarcals.
En aquest cas, en la la propera Trobada es realitzaran els següents esports: Rugby, Handbol i Ultimate. L’activitat es durà a terme el dissabte 1 d’abril a les instal·lacions esportives municipals de Castelló d’Empúries.

Recordeu que la participació és gratuïta i els infants poden venir per lliure sense la necessitat de ser un grup organitzat de l’escola, AFA, o extraescolars.

De totes maneres, si és possible, és molt millor que aviseu a l’escola de la vostra participació.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *